Aplikační podpora nástroje Sparx Enterprise Architect

Přestalo Vám „éáčko“ fungovat? Nevíte si rady s licencí? Chcete začít používat cloudové úložiště? Potřebujete poradit s nastavením? S tímto, ale i mnohým ostatním dokáži nejen poradit, ale být v rozumné době k dispozici. Co je k tomu potřeba? Stačí si objednat aplikační podporu.

Co můžete v rámci aplikační podpory získat?

  • Pomoc s výběrem správné edice a odpovídající licence
  • Pomoc s instalací a nastavením nástroje
  • Pomoc s instalací a údržbou úložiště (typicky .EAP soubor, ale i jiné)
  • Instalace a konfigurace správy verzí (SVN)
  • Konzultace ohledně pluginů
  • Pokud se nepodaří problém vyřešit a chyba bude na straně nástroje, bude kontaktován výrobce nástroje

Co není součástí aplikační podpory?

  • Jak správně používat UML či jiný modelovací jazyk
  • Jak správně vytvářet model

Pro tyto účely můžete využít jedno z mých mnoha školení.

Způsob podpory

  • telefonicky
  • e-mailem
  • přes Skype
  • pomocí Appear.In
  • Další dle případné domluvy se zákazníkem

Rychlost podpory a cena

Téměř expresní
Běžná
Ad-hoc
Rychlost reakce na potřebu zákazníka Nejpozději další pracovní den Do pěti pracovních dnů Dle aktuální vytíženosti
Počet hodin v ceně 8 5
Cena předplacení služby na jeden rok 8999 Kč 5999 Kč Zdarma
Cena další hodiny (počítáno po 15 minutách) 999 Kč 2 499 Kč

Další informace:

  • Nevyčerpané hodiny za dobu platnosti podpory se v případě obnovení smlouvy před vypršením té původní převedou do dalšího období. V opačném případě propadají.
  • Rychlost reakce neznamená nutně rychlost vyřešení problému. Cílem je pochopit potřebu zákazníka a poté v minimální možné době dodat řešení (konzultace a základní nastavení typicky „na počkání“, v případě zapojení dodavatele nástroje však může jít o dny v závislosti na rychlosti reakcí Sparxu).

Zamlouvá se Vám to?

Téměř expresní a Běžnou podporu si objednejte ihned v objednávkovém formuláři nebo napište e-mail. Pro Ad-hoc podporu pište.